10 kilometers = 6.2136 miles.

juli 21, 2011

I dag sto jeg opp, lastet sanger over på telefonen, gikk sju og en halv kilometer, hentet monstervalpen, gikk to og en halv til, jeg syns det er ganske så fint at værmeldingen som meldte regn i en uke ikke stemte likevel og at jeg kan gå en mil bare fordi jeg vil gå en mil. Nå ser jeg frem til en dusj, til å krølle håret og når kvelden kommer møte venner for vin og grønnsaker og kesam. Jeg har en fin torsdag jeg.

Today I woke up, added some songs to my phone, walked for seven and a half kilometers, then added two and a half with the monster puppy for a total of ten kilometers. I’m so happy the weathercast wasn’t true at all! Now I’m looking forward to tonight; meeting up with friends for a glass of wine. This Thursday is quite awesome.

Legg igjen en kommentar

