on 22 july 2011 a mass shooting took place at the auf’s summer camp, where 500–700 youths were present.

juli 23, 2011

I dag kan jeg ikke blogge om min hverdag.
Om foto, om mote, om hva jeg har gjort og hvem jeg har møtt, om flyttekasser og gåturer, om hjortefilet og filmruller.
For i dag spiller det ingen rolle, i dag er minst nittien mennesker funnet døde og da er det ingenting annet som kan sies, skrives, postes. Jeg har vondt i magen, klump i halsen og kan fortsatt ikke helt forstå det. For sånt skal ikke skje. Må ikke skje.
Så i dag tar jeg pause, lar hverdagsblogg være hverdagsblogg, livet mitt forsetter i morgen og neste uke og det kan derfor vente til da.

Today I can’t blog about my everyday life. I can’t blog about photography, fashion, what I’ve done and where I’ve been.. Yesterday everything that shouldn’t happen, happened. In Oslo, at Utøya. I feel sick just by the thought of it and that is why I let this blog rest for a day, my life continues tomorrow, next week and next month, but so many people’s life ended yesterday.

5 kommentar to “on 22 july 2011 a mass shooting took place at the auf’s summer camp, where 500–700 youths were present.”

  1. Monajenten said

    Har ikke ord selv. Har omtrent bare sittet og sett på nyhetene i hele dag, stemningen er trykket, barna skjønner at noe er galt…for en dag, for en ufattelig tragedie.

  2. helt forferdelig! helt ufattelig forferdelig, og grusomt! og dette skjedde i trygge, fine norge.

  3. Ting er ille… word

  4. Minnie said

    bloggen din er nydelig..<3
    jeg tror ALLE som leser bloggen din forsto/forstår hva du mener med "yesterday everything that should happen, happened." men itilfellet du vil rette på feil, ville jeg bare si fra. bare bagatell, men den fikk meg likevel til å skrive kommentar på bloggen din.. (teit..men sant) så siden jeg allerede er godt i gang med å skrive unødvendig kommentar (overhodet ikke ment at den skal virke ufølsom eller frekk),,, så husker jeg at jeg var innom bloggen din for mange år siden.. den er like pen, du er like pen og flink.. denne gangen skal jeg abbonere via bloglovin', slik at jeg finner den igjen.. tusen takk!

Legg igjen en kommentar

