routine; a course of action to be followed regularly; a standard procedure.

juli 28, 2011

I natt ble jeg sittende oppe til klokken var tre, jeg jobbet med bilder for en kunde og jeg jobber alltid så mye bedre om natten. Det er nesten stille og det eneste som lager lyd er luftavfukteren som jeg innså at jeg var nødt til å ha når klærne mine ikke tørket på fire dager og hjertet til monstervalpen som slår rolig i brystet i takt med tunge pust.

Men selv om jeg var trøtt da vekkeklokken ringte midt i en drøm så ble i morges en repeat på morgenen før der og jeg la fire og en halv kilometer bak meg før jeg dro frem levash og egg igjen.
Jeg er et vanemenneske, jeg liker rutiner og det er nesten så jeg er redd for at jeg begynner å bli kjedelig. Så i dag skal jeg på kino! Selv om det er sol ute, selv om filmen går klokken fire, selv om det er torsdag!

Last night I stayed up until 3 am, working on some photos, I work best at nighttime without doubt. Even though I was awfully tired when I woke up this morning, I did just like I did all the other mornings since I moved here; went for a long walk. I like routines and I’m starting to think I’m getting .. boring? So today I’m changing it up and going to the movies.. in the middle of the day! Yey!

3 kommentar to “routine; a course of action to be followed regularly; a standard procedure.”

  1. Maria said

    Så nydelig bloggen din er. Jeg skulle ønske min var like fin, men den får gjøre nytten som den er. Har ikke sett den før idag, men kommer nok til å stikke innom her både tit og ofte fra og med nå :)

  2. hehe jeg jobber også mye bedre om natten når det gjelder bilder.

Legg igjen en kommentar

