june.

august 3, 2011

Juli er over, men først, først er det juni som aldri fikk en egen post.

Juni begynte med lillesøster på besøk..

.. med sin leopardkoffert og rosa accessories.

Vi spiste smågodt og så skrekkfilmer og .. plutselig var det utstillingsåpningen vår som hun kom til Bergen for.

Kvelden vi hadde jobbet opp imot i to år var plutselig der..

.. og det var fine timer med taler og roser og hvitvin ..

.. til vi avsluttet alt på S.I.N.

Lillesøster dro igjen og mappeuken – eksamen – startet for meg..

.. som betydde leting etter location ..

.. og motefotografering i skogen.

Jeg bodde foran skjermen i en uke, ble Årets Blogger hos NKF, var nervøs i hele kroppen og ble til slutt ferdig med hele eksamen.

Selv om jeg var i min egen eksamensboble i halve juni så rakk jeg å spise litt..

.. jeg var til og med i bakemodus nå og da.

Rett etter muntlig eksamen dro jeg hjem til familien, hjem til fotoutstilling..

.. hjem til sommerlige Sørlandet ..

.. hjem til en sms som gjorde sommeren enda bedre.

Etter det fikk jeg det som føltes da som den største nedturen jeg kunne få..

.. men avsluttet likevel juni på Hove-festivalen med fine venner, hvitvin, den beste Robyn-konserten og seks dager med nesten bekymringsløse timer. Juni var en måned hvor jeg aldri rakk å lande helt, det skjedde noe nytt hver eneste dag, men innimellom er det fint at tiden løper forbi en, av og til er det fint å være hundre prosent opptatt i kropp og hode.

It’s time to make a summary of July, but first out is June since the month never got its own post. June was full of ups and downs, I was busy busy all the time and the last days of June I spent at the Hove festival.

3 kommentar to “june.”

  1. Trude said

    Wow! Motefotografiet ditt var helt utrolig.

  2. Anonym said

    Dette likte jeg Mira ;-) Savner deg i Australia, kom kom <3 Klem fra Eli & co

Legg igjen en kommentar

