july.

august 4, 2011

Juli var sommermåneden som forsvant før den hadde begynt.

Juli begynte med at jeg kom trøtt og sliten hjem fra Hovefestivalen som jeg mimret om så fort jeg var tilbake.

Etter en hviledag på Sørlandet dro jeg hjem til Bergen igjen..

.. til jordbærmonstre ..

.. og fine sommerdager ..

.. samtidig som jeg var nødt til å la bekymringene ta litt plass.

Heldigvis skjer mirakler og åttende juli hadde plutselig leilighet!

Det beste med den lille leiligheten var vinduskarmen..

.. og blomstene utenfor vindusglasset.

Juli var sparemåned nummer ti, men jeg hadde likevel en liten slip-up..

.. eller to?

Samtidig som jeg begynte å ta treningen mer seriøst igjen.

22. juli var dagen ingenting ble som før igjen..

.. og helgen mamma kom på besøk ble litt annerledes enn forventet.

Slutten av juli ble brukt til å sette pris på de små tingene, som rosa servise kjøpt på bruktmarked..

.. og nye gardiner foran klesskapet.

Juli ble avsluttet med kino og utstillingsåpning og litt hvitvin her og der, en fin avslutning på en sommermåned som gikk altfor fort.

July in words and pictures. I came home from the Hove festival, I started looking for a new aparment and a week later I had one, I started the moving process, bought a few pairs of shoes, the unthinkable happened in Oslo at July 22nd, and in the end of the July my mom came to visit me for a few days.

2 kommentar to “july.”

  1. Fine bilder!
    Ser ut som du har hatt en fin juli, selv om den jo var ganske trist
    <3!

Legg igjen en kommentar

