origin of the term «café» is from french for coffee.

august 6, 2011

I går var jeg på Café Aura, jeg var der med to jenter jeg ikke har sett på lenge, vi drakk Cola fra glassflaske og det som så ut som verdens beste kopp med sjokolade.

Jeg går altfor lite på café, det er så mange fine små caféer rundt i Bergen og jeg har bare vært på en tiendedel av dem eller kanskje enda mindre.
Senere var det en totimers tur i regnet over Monkebotn, så det var hvitvinsrester og jeg ble også mint på hvorfor jeg går ut så lite som jeg gjør, det blir aldri så bra som man ønsker.

Yesterday I met up with two friends I havn’t seen in a long time at Café Aura. Then I went for walk in the rain for two hours, had some white wine and was reminded of why I stay home most Friday nights, going out on the town isn’t as fun as it used to be.

Legg igjen en kommentar

