walking increases bone health, especially strengthening the hip bone.

august 8, 2011

Så jeg har jo kanskje nevnt en gang eller to at jeg har blitt avhengig av fysisk aktivitet, av å se kilometerne på telleren krype oppover, av økt puls og rosa kinn. Jeg trodde aldri at jeg skulle like å gå i fjellet og jogge i bakker og gjøre mamma stolt.

Jeg har blitt så treningsgal at været ikke lenger stopper meg og regnjakken har blitt favorittjakken min fordi den hindrer at sminken forsvinner og krøllene ikke rettes ut selv om det er tåke og regn og jeg bare kan se de neste førti meterne foran meg.

Her er villmannen jeg drar med meg over fjellet, han har blitt like avhengig som meg etter at jeg flyttet nærmere og vi drar hverandre opp bakkene til tross for at beina svir for tredje gang i løpet av uken selv om vi egentlig bare hadde en fjelltur som ukens mål.

Og her er jeg etter sist tur med endorfiner hoppende rundt i kroppen etter to og en halv time i fjellet og regn på nesen (og det er ikke før nå at jeg legger merke til skyggen nedi veien på bildet, creepy!).

Nå er jeg på vei ut igjen!

I might have mentioned a few times that I’m now addicted to going to long walks since I moved closer to Fløien, here’s a few pictures from last time I went for a two hour long walk with Karl, it was pouring, but we did it anyway. 

10 kommentar to “walking increases bone health, especially strengthening the hip bone.”

  1. Hilde said

    Så flinke dere er! Og den skyggen var sinnsykt skummel!

  2. Marti said

    Creepy bilde, men d så ut som dere hadde en koselig tur :)

  3. Ingvild said

    Du er så flink!

  4. laipai said

    Det er godt å få rørt kroppen litt,så keep it up :)

  5. Hahaha, så flinke dere er! Jeg skal kjøpe meg skikkelige sko før ferien er over, og da – DA – skal jeg bli en sånn en jeg også. En sånn en friskus!

Legg igjen en kommentar

