rihanna has sold more than 20 million albums which makes her one of the best selling artists of all time.

august 9, 2011

I dag har jeg hørt lydsjekken til Kanye West inn vinduet i hybelen  – jeg kunne ønske jeg var en av de mangemangetusen som skal på konsert i kveld (fordi jeg savner konsert og vin og dansing og ikke nødvendigvis fordi Kanye er på spillelisten på telefonen), men hey:

.. om en uke og to dager skal jeg jo på konsert og denne gangen er det.. ja, du vet; Rihanna! Jeg har lagt billettene ned i skrivebordspulten slik at hver gang jeg leter etter teip eller sikkerhetsnåler eller trenger enn penn så ser jeg dem og kan glede meg enda litt mer.

Kanye West is playing in Bergen tonight and the soundcheck has been my background music today, wish I was going too! (Primarly because I miss going to concerts, not because Kanye is a favorite artist) But then again, in a week and two days, I’m going to see Rihanna! I’m keeping the tickets where I can see them to put a smile on my face when I look down at them, I have a feeling it’s going to be awesome.

8 kommentar to “rihanna has sold more than 20 million albums which makes her one of the best selling artists of all time.”

  1. Monajenten said

    HURRA for Rihannakonsert, jeg gleder meg som en unge:-D Har billetter onsdagen da:-)

  2. Anonym said

    BEST CONCERT EVER! Woopwoop, sier bare FØRSTE RAD! :-D Koste meg skikkelig!

    Mens jeg først kommenterer må jeg nevne at jeg drømte om deg for et par dager siden. Stod og snakket med en kjekk gutt også sa han «også skal jeg på kino med to søte jenter» og vi var liksom de to jentene han var med, også plutselig kom du! Så du og venninnen min stakk på kino mens jeg stod igjen alene.. Hahha, jeg ble sur..

  3. Jeg skal se Rihanna i Globen, Stockholm i November. Gleder meg masse masse. Har ei venninne som skal til Bergen. Bergen er perfekt til utendørskonserter og kjenner jeg er litt misunnelig ;)

  4. Catharina said

    du er nydelig .___.

Legg igjen en kommentar

