light from the sky is a result of the scattering of sunlight, which results in a blue color perceived by the human eye.

august 11, 2011

Ved månedsskiftet satte jeg meg som mål at telleren skulle vise 100 kilometer
i august – men hey, jeg tror jeg kanskje må øke til 150?

63.8 og det er bare ellevte, jeg liker!

Men det var ikke det jeg skulle si, tross alt, for nå er bagen ferdigpakket og jeg er snart på vei til flybussen – om noen timer er jeg høyt høyt over skyene!

Jeg har heldigvis flydd meg ut av den verste flyskrekken og jeg tror det skal gå ganske fint, spesielt når jeg har så mye å glede meg til når jeg lander – til å se familien, til lillesøster og mamma, til kjøretur til Sverige, til bunad og bunadsko, til å være bryllupsgjest.

I’ve challanged myself to get to 100 km on my tracker during August, but it seems like I might have to up my goal to 150 km? I’m already at 63.8 and there’s still many days left to make it. I’ve packed my bags and in a few hours I’ll be somewhere above the skies! My fear of flying isn’t as bad as it used to be and this time I have so much to look forward to, like seeing my family, the roadtrip to Sweden and being a guest in a wedding.

Legg igjen en kommentar

