in a questionare, questions should flow logically from one to the next.

august 14, 2011

Det er visst over et år siden sist jeg lot spørsmålene hagle her inne, det er så lett at spørsmålene blir stilt nå og da også tenker jeg at jeg skal svare senere men så forsvinner det helt fra hodet, så hey, hvorfor ikke ta en ny runde? Så skal jeg svare så fort jeg er tilbake til Bergen fra bryllup og bløtekake :-)

I realised it’s more than a year since last time I answered your questions, it’s time to try again maybe? Ask me anything and I’ll be answering your questions when I get back from the wedding (and wedding cake!).

17 kommentar to “in a questionare, questions should flow logically from one to the next.”

  1. Elin said

    Koselig med spørsmålsrunde da:) Du har veldig fin blogg:)

  2. Valerie said

    Ok, hva er det du gjør med håret ditt egentlig? Det er så luftig og høyt! Synes det er superfint :)

  3. Monajenten said

    Tar du på deg bryllupsfotografering? :-)

  4. eileen said

    how old were you when you started studying photography and was it to your liking? greets <3

  5. Bente Iren said

    Så kjekt ^^, Får vel ta og komme med eit spørsmål eller to eg da! Nå når du er ferdig på NKF, kva er planene vidare? Og når begynte du å blogge og kvifor?

    Kan vel og nemne at eg synes du har ein fantastisk blogg og er innom daglig for å sjå om det har kome noko nytt ;-)

  6. eva said

    Først og fremst; du har en veldig fin blogg!
    Også til spørsmålet, hihi: Det virker som du er veldig flink til å spise sunt, og ettersom jeg prøver det jeg og, men ikke får helt til, lurte jeg på hva du spiste på en vanlig dag? Rart spørsmål, I know.

    Et spørsmål til: Hvordan er det å bo i Bergen?

  7. Helene said

    Hva er det du skal gjøre nå som du er ferdig på skolen? Skal du gå mer på skole, jobbe eller .. hva?

  8. Andrea said

    Du er så utrolig vakker! Og håret ditt, hvordan gjør du det? Koselig blogg i hvertfall! Klem!

  9. Miriam said

    Alltid likt bloggen din, du er så flink med bilder og tekst:)

    Spm:

    Kan vi få se bilder av leiligheten din?
    Har du reist mye rundt i verden?
    Hva er drømmejobben? (Antar det er fotograf, men hvilke typer bilder liker du best å ta?)

  10. Renewal said

    Hva er favoritt sommerbildet du har tatt?
    Liker du vinter og snø?
    Hva gjør du hvis du er så uheldig å miste inspirasjonen og ideer til fotografering?
    Liker du katter? / har du tenkt å skaffe katt en gang tror du? (tror vilketsomhelst dyr hadde storkost seg med deg som eier ihvertfall) Hunden din er nydelig. På lik linje som sin eier, hehe.

  11. Anonym said

    Kan du svare på videoblogg :)?
    Kan du nevne 5-10 ting vi lesere ikke vet om deg?

  12. Er du og Karl sammen igjen? Også kanskje et litt mer ordentlig spørsmål: Hva gjør du med fotoutdannelsen din? Søker du jobb?

  13. Maria said

    supert! jeg bare må spørre, siden du er så flink med foto.
    Jeg har et nikon d80 og bruker et 50mm f/1.8 objektiv på det. Hvordan kan jeg bestemme hvor fokuset skal være? Prøver å trykke utløserknappen halvveis ned, og fokusere på det jeg vil ha i fokus (øynene som oftest). Fortsetter å holde knappen halvveis nede og justerer kameraet sånn som jeg vil at bildet skal bli. Men med en gang jeg flytter på kameraet, så flytter fokuspunktet seg. Hva gjør jeg feil?
    Tuusen millioner takk for svar, på forhånd! :)

  14. Bleiker du håret selv eller hos frisøren?

    Forresten, kjempefin blogg du har!

  15. Sushibird said

    Jeg lurer på det samme som flere andre – jeg vil vite hvordan i all verden du får så fint og stort hår! Er håret ditt slik naturlig, eller tupperer du det? Jeg er nesten sjalu jeg, håret ditt er så fiiiiint!

  16. Anonym said

    Jeg har noen NKF-spørsmål jeg, hehe. Sikkert litt kjedelig for deg, men håper du vil svare likevel!
    Hva var gjennomsnittsalderen i klassen din? Leste at det var 24-30 på NKF generelt, og da blir det ikke så kjekt å være «eneste» 19-åringen i klassen?
    Hvordan var miljøet på skolen, trives du?
    Hvis du kunne valgt om igjen, ville du gått der nå? (Altså – var det verdt pengene?)
    Og som mange andre har spurt om: Hva vil du fremover?

  17. Kristine said

    Jeg lurer på om du har noen tips til å ta bilder? :)
    Du tar nydelige bilder. Jeg skulle veldig gjerne blitt flinkere både til å fikse på instillingene og til å ha riktige vinkler.

Legg igjen en kommentar

