accepted as proper gala attire, it is increasingly common to see people, and especially women, dressed in bunad.

august 16, 2011

Så jeg har jo snakket opp og ned hit og dit om bunaden min, bunaden som jeg fikk for noen vintre tilbake, som min mamma har sydd på de siste årene, som forrige uke endelig ble ferdig.

På lørdag fikk jeg ha den på meg for første gang og jeg har aldri følt meg finere.

Min mamma er best i verden og jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal ta den på meg!

I finally got to wear my Norlandsbunad last Saturday! I’ve never felt prettier, thank you mom.

26 kommentar to “accepted as proper gala attire, it is increasingly common to see people, and especially women, dressed in bunad.”

  1. Miriam said

    Den kledde du utrulig godt, nyyydelig bunad!

  2. Hilde said

    Kjempefine, både du og bunaden!

  3. Så fin du er! :) Jeg føler meg heller aldri så fin som når jeg har på meg min bunad!

  4. Tina said

    fin jente i en fiiiin bunad :)

  5. Camilla K said

    Så fin bunad du har, den er så flott :-)

  6. Den er kjempefin! Jeg har hatt min i ti år allerede men den henger hos familien min i Molde siden jeg ikke har plass til å opbevare den i Bergen. Det er synd, for da får jeg jo ikke brukt den så mye :)

  7. Christl said

    Den har jeg også. Helt enig, den er verdens fineste :)

  8. Mie said

    Åh, så fin du var i din nye bunad! :)

  9. Maria Hegg said

    Du er rett og slett deilig i bunad! Kjenner igjen feelingen av å føle seg superfin når man har på Nordlandsbunaden! :-)

  10. Hanne said

    Så utrolig søt du er! Kjempefin bunad! :)

  11. Monajenten said

    Så nydelig du er, den kledde du virkelig godt!

  12. Cecilie said

    SÅ fin du var! Det er noe helt spesielt første gangen man tar på seg bunaden – og man føler seg alltid like fin når den er på igjen =)

  13. natalie said

    So utrulig nydelig du var i bunaden din Mira !
    Aldeles vakker :)

Legg igjen en kommentar

