sweden lies west of the baltic sea and gulf of bothnia, providing a long coastline.

august 16, 2011

Jeg er hjemme i Bergen igjen! Helgen har gått så fort, jeg har snop og brusbokser i bagasjen, brud og brudegom har sagt ja, jeg har fått ha på meg bunad for første gang og jeg er litt sliten, litt trøtt, men aller mest glad for helgen som har vært.

Nå skal jeg pakke ut og rydde hybelen og vaske klær, for jeg får visst besøk av Gunhild for en ukes tid. Bilder fra helgen & svar på spørsmålene kommer snart!

I’m back home in Bergen! The wedding was beautiful and I’m so happy I was there. Now I’m about to clean my apartment before Gunhild gets here, she’ll be staying for a week. Pictures from the past days and answers on your questions will be up soon!

Legg igjen en kommentar

