rihanna was born robyn rihanna fenty.

august 18, 2011

I går satt jeg sammenkrøllet i stolen min med popkorn og hørte hylene fra Koengen da Rihanna kom på scenen, og i dag, i dag er det endelig min tur! For i kveld skal jeg se Rihanna slik som jeg har gledet meg til i et halvt år og jeg har sommerfugler i magen og gin i kjøleskapet, og heldigvis har Gunhild fått tak i billett slik at hun kan være med hun også. Åh, jeg gleder meg!

Last night I spent in my minicouch, listening to Rihanna-fans screaming at the top of their lungs. Today it’s my turn and I can’t wait!

6 kommentar to “rihanna was born robyn rihanna fenty.”

  1. Monajenten said

    Kos deg masse, jeg er fortsatt sliten etter gårsdagen;-)

  2. kelly said

    It’s a pity i haven’t know earlier, I don’t like rihanna so much, but totally go, it have to be such a show!

  3. Silje said

    Haha, fantastisk tasteleif: «…hørte hylene fra Kongen da Rihanna kom på scenen…»

    Ser det for meg :p

  4. siwlie said

    Det var en fantastisk konsert. Men en av de situasjonene det er kjedelig å være 160 høy, selv om jeg slo til med høye hæler og alt.

Legg igjen en kommentar

