usually a loss of honour or dignity is involved with embarrassment.

august 22, 2011

Det er mandag, det er ny uke, jeg fyller ut ukeskalenderen med to fotograferinger, jeg skal følge fadderuken til de som nå starter på NKF og tror jeg kommer til å være littebitt sentimental, men jeg får i alle fall delta for noen timer, om så bak kamera.

Og jeg ler enda, for Få meg på, for faen var herlig. Pinlig, klein, flau, men herlig. Jeg lo til jeg fikk vondt i magen og gjemte røde kinn bak skjerfet sånn innimellom, og hey, jeg er glad vi så den.

A new week ahead and in a few days I’m going back to school, just not as a student, but as a photographer for two days while the new students at NKF are partying their way through the first week of school. And «Få meg på, for faen».. well, I’m still laughing. The movie was so awkward and embarrassing, but told in a way that made us all smile (and laugh.. still!).

15 kommentar to “usually a loss of honour or dignity is involved with embarrassment.”

  1. Catharina said

    nydelig bilde av deg :’)

  2. Monajenten said

    Å herlighet for et nydelig bilde av deg! Det burde du bruke som ny header! JAAA til Mira som vår bryllupsfotograf, herregud kommer til å bli så fornøyd<3

  3. Anonym said

    The first picture is stunning!

  4. Tina said

    såå fint bildet av deg! :) har du sminke eller skygge i ansiktet?

  5. Elin said

    Jeg så den filmen i går, den var veldig fin:) veldig morsom:)

  6. Helene said

    Nydelig bilde! :)

  7. digger den filmen! oh lord, vil se den om og om igjen for den gjorde meg glad og sånt. herlig, norsk film rett og slett. (etter fritt vilt en, to og tre trodde jeg håpet for norsk film var borte for alltid). må også legge til nok en gang at du er utrolig pen og det var et nydelig bilde av deg! :)

Legg igjen en kommentar

