a professional photographer may be an employee or may contract to cover a particular event.

august 23, 2011

Åh, jeg har så lyst til å fotografere. Ja, jeg gjør jo det, men.. mer!

Ja, jeg er rastløs, vil ut og jobbe, plukke opp kameraet, være nervøs, alltid ta flere eksponeringer enn jeg trenger, være limt til Mac’en hele natten før en leveringsfrist. Jeg vil, jeg vil!

I want have my camera in my hands and get all nervous, I want to stay infront of the screen for hours the night before a deadline. All I want to do is to get to work!

9 kommentar to “a professional photographer may be an employee or may contract to cover a particular event.”

  1. Åh, jeg vet så godt hva du mener. Dag tre som arbeidsledig, søkesøkesøke, blir gal i hodet allerede. ó_Ò

  2. Monajenten said

    Syns du skal starte for deg selv, jeg! Du er mer enn god nok til det, og du kommer nok til å bygge deg opp en kundegruppe fort med tanke på så mange som leser bloggen din!! :-)

  3. Monajenten said

    Det er godt å høre, du kommer garantert til å gjøre suksess!

  4. Monajenten said

    Ja men det er jo ikke noe rart? Se bare på alle bildene du legger ut her, de oser av kvalitet og kreativitet! Det er jeg sikker på at alle er enig med meg i. Jeg føler meg beæret over at du skal fotografere vårt bryllup, og det gir meg en ro blant de tusen andre tingene som må fikses, for akkurat fotograferingen er jeg jo 100% sikker på at kommer til å gå bra. Hurra for Fotograf Mira:-)

Legg igjen en kommentar

