pygmalion was a sculptor who fell in love with a statue he had carved.

august 23, 2011

Til tross for cirka helt tom lommebok så fikk Mariann & Gunhild overbevist meg om at nå var det tid for mat og den maten skulle inntas ute, med rutete duk, med økologisk meny og stearinlys.

Jeg angret ikke akkurat da jeg satte meg ned der..

.. og i alle fall ikke da jeg fikk servert verdens beste kyllingsalat. Jeg var i himmelen. Totalt.

Innimellom er det verdt det å bli helt superduperblakk. Right?

Mariann and Gunhild convinced me of using my last money to dine out with them and even though I’m more than broke now, I enjoyed it. The chicken salad was the best I’ve had in months, yum!

2 kommentar to “pygmalion was a sculptor who fell in love with a statue he had carved.”

  1. Det er bokstavelig talt 20 meter fra døra mi, men jeg har enda ikke spist der- fy! Det blir jeg jo pent nødt til å gjøre snart.

Legg igjen en kommentar

