there is an increasing trend to network home appliances together, and combine their controls and key functions.

august 23, 2011

I en uke har jeg hatt tidligerefotoklassekameratognåvenninne-Gunhild på besøk på madrassen på gulvet, men i dag tok hun flybussen til Flesland for å finne frem til London-flyet, hun er på vei til større og bedre ting og har et år med fotostudier, Topshop og hvitvin til 20 kroner foran seg.

Ja, jeg tror bildet illustrerer Gunhild bra, det er aldri kjedelig rundt henne og når hun tok med seg sin tredve kilos koffert ut av hybelen så ble det litt stille her.

Så jeg tok på solbrillene og forlot hybelen i noen timer jeg.

Jeg havnet i gaten jeg bodde før, hilste på den gamle huseieren min og fikk tilbake to store fotografier jeg hadde glemt da jeg flyttet. Ja, jeg er litt sånn glemsk og klumsete jeg.

Og endte opp med en stor og oransje Expert-pose på armen som ble med meg hjem.

Gjett hva som er oppi der da? Hihi, stay tuned!

Gunhild left for London today, she’s on her way to go apartment searching for her year of photography studies there. A little bit jealous? Yes. I decided to get out of the house and make myself in a bit of a better mood, coming home with an orange bag from Expert! Guess what’s in it? Stay tuned!

4 kommentar to “there is an increasing trend to network home appliances together, and combine their controls and key functions.”

  1. Elin said

    Jeg liker innleggene dine:) Du skriver veldig bra:) Må være koselig å ha venninne besøk:)

  2. Det solbrille bilde var helt genialt :) Fin blogg!

Legg igjen en kommentar

