dinner originally referred to the first meal of the day.

august 24, 2011

Oi, så glad webcam-Mira, så glad fordi jeg er på vei ut døren for å spise ute andre ganger på en liten uke, jeg er heldig som har en snill bestevenn.
Og siden jeg fikk velge så blir det Zupperia (som alltid) og kyllingsalat (som alltid). Jeg er vanemenneske, men hey, jeg ser ingen gode argumenter for å prøve noe nytt når man allerede har funnet det beste (jeg tar forbehold om manglende logikk på akkurat dette punktet). Ha en fin kveld alle sammen!

Dining out twice in one week? I sure feel lucky. Since I got to choose it had to be chicken salad at Zupperia (as always). Why try something new when you’ve already found your favorite? I guess there’s many reasons why, but hey, have a good night everyone!

6 kommentar to “dinner originally referred to the first meal of the day.”

  1. Catharina said

    naww så kos! Elsker elefantbamsen i bakgrunn : D Kos deg!

  2. Hanne said

    Du må jo prøve de marinerte kyllingspydene på Zuppisen! Knallgode.

  3. Monajenten said

    Kos deg massemasse:-)

Legg igjen en kommentar

