a year is the orbital period of the earth moving around the sun.

august 25, 2011

Det er fint å se tilbake innimellom. Se hvor jeg var for noen måneder siden, år kanskje.
Denne dagen ifjor så slik ut;

.. det var fadderuke og jeg hadde et helt år igjen som fotostudent.

.. jeg var fadderfotograf og jobbet denne kvelden.

.. gikk i presse-t-skjorte som holdt seg hel bare en dag.

.. mens alle andre hadde kostyme på.

.. og ellers så det slik ut.

.. ja, det var vildt.
Det var dagen for et år siden, i dag har jeg ikke alkohol i blodet og jeg er ikke student, jeg har trent og jeg har spist torsk og brokkoli to ganger, jeg sitter i en helt annen leilighet og har beina krøllet opp i minisofaen min i hjørnet.
25. august 2010 og 25. august 2011 er to litt forskjellige dager.

Looking back at this day a year ago. We had just started school again, I had one year of photography studies infront of me, I had an awesome night with awesome people and took pictures through the whole event. Today, in 2011; I havn’t been drinking, I’m not a student anymore, I’ve worked out and had fish and broccoli for lunch and dinner, I’m curled up in my new apartment with my monster puppy beside me. Kind of different.

6 kommentar to “a year is the orbital period of the earth moving around the sun.”

  1. Elin said

    Veldig fine og stilige bilder:) Ja det er spennende å se tilbake…

  2. Karoline said

    Yepp, i fjor var jeg elev og nå er jeg.. resepsjonist på et museum på jakt etter jobb! Ting forandrer seg, gitt!
    Kjempefine bilder!

  3. Linn said

    Åh, fadderuka i fjor! <3
    Er litt rart å tenke at det er et helt år siden vi startet på vårt siste år på NKF.
    T-skjorten min holdt vel hele uken, men den var skrevet så mye på at den var tilnærmet svart da uka nærmet seg slutten :p

Legg igjen en kommentar

