steak knives are sharper than most table knives and are usually serrated.

august 25, 2011

I går tok jeg en sjanse. Vurderte mulighetene, veide det ene opp imot det andre, lot blikket gli over de andre bordene i lokalet, diskuterte med meg selv og kom frem til at jo, nå skal jeg bryte ut av mitt vanlige mønster..

.. og velge biff i stedet for kyllingsalat. Modig, ikke sant? (Ja, det er lov til å le altså)

Ååjada. Så satt vi der i en og en halv time og jeg angret aldri på at jeg gjorde noe litt annerledes denne gangen, for biffen og grønnsakene var akkurat slik biff og grønnsaker skal være, og jeg vet nå at jeg kommer til å slite med å bestemme meg neste gang jeg er på Zupperia.
Needless to say så la jeg meg mett og tung i kroppen i går, men nå er det ut på fjelltur for å nå 100kilometeriaugust-målet mitt, jeg vil egentlig ta med meg kamera for å vise dere hvor fint det er der oppe, men så innser jeg at hvis jeg skal dra på treningstur så må jeg dra på treningstur og ikke tusle rundt med en tung kamerasekk blandt alle trærne, en annen gang kanskje?

I felt on the edge yesterday, and I choose.. steak! from the menu and not chicken salad as I always do. Oh my. It was heaven, of course, and I went to bed as a quite happy little girl. Now it’s time to put on my workout outfit and get out, I’m going to reach my 100 km-mark by the end of August. I wish I could take my camera with me and show you all how beautiful it is on Monkebotn, but I also realise that if I’m supposed to exercise.. that’s what I have to do. Another time maybe!

10 kommentar to “steak knives are sharper than most table knives and are usually serrated.”

  1. Elin said

    Så fine bilder:) Du er veldig flink til å ta bilder:) Biff er godt:)

  2. Haha, jeg ler for jeg kjenner meg så godt igjen når jeg er på restaurant. Klarer aldri å bestemme meg og velger den retten som er safe :P så kjedelig atte.

    • Hehe, godt det er flere som er sånn ;) Ender jo opp med å angre om man velger noe som er mindre godt enn det man alltid velger så angrer man bare så da er det enklest å safe ;)

  3. Silje said

    Oi, den biffen så herlig ut. Var på Zupperia i dag og spiste dagens suppe! Den må du prøve om du ikke har gjort det. Tror det er samme dagens suppe hver torsdag. Fantastisk!

  4. Karoline said

    Så ut som er herlig kveld! Og ja, det er modig. Har en tendens til å alltid bestille det samme selv, men man går glipp av mange gode matopplevelser!

Legg igjen en kommentar

