taco bell research chef experimented with grilling burritos to enhance portability.

august 26, 2011

I natt satt jeg oppe og forberedte meg til kveldens fotografering av fadderuken, jeg hadde en liten workshop på gulvet med papp og teip og saks og tapetkniv, jeg prøvde det ene og det andre, jeg ble sliten i hodet og trøtt i øyene og ingen kan si at jeg ikke tar fotografjobbingen seriøst. Jeg har tross alt kjøpt meg ekstra kamerabatteri med ekspressfrakt fra Danmark.

Og jo, for noen dager siden bar jeg hjem en stor, oransje pose, og gjett hva som var inni?

En sånn en!

Sånn at jeg kan lage en sånn en!

Eggehviteburrito!

Eller grille kylling og fisk og grønnsaker, alt som kan puttes mellom to plater og nei, det skal ikke så mye til for å gjøre denne jenta lykkelig.

I was up late last night having my own little workshop and preparing for today’s shoot, no one can say I don’t take photography seriously, I even bought a new camera battery from Denmark to be sure I’ll have enough power to last as long as needed. And here’s what was in my orange bag the other day; a multi-grill! Now I can make my burrito with eggwhites as well as cook my meat, fish and veggies in a healthy manner. Can’t wait to use it some more.

12 kommentar to “taco bell research chef experimented with grilling burritos to enhance portability.”

  1. C & M said

    Jeg digger bloggen! Og du er flink til å ta bilder :) Blir veldig inspirert.

    http://spliffedcookies.blogspot.com/

  2. Monajenten said

    Åh for et skjønt bilde, det første! Og for en fancy sak, hva….er det egentlig? Hehe:-) Trodde først det var en toastmaskin men det ser jo ikke helt sånn ut:-)

  3. Anonym said

    Hei! Hvordan lager man den burritoen? Ser kjempegod ut!

    • Jeg stekte filetbacon i strimler og da de var sprø så hev jeg over fire eggehviter som jeg stekte til de var nesten stivnet. Krydret med shish kebab-krydder og la det i en tortilla som jeg foldet sammen og la i grillen. Vips ferdig :)

  4. Så luuuurt :) Bestillt hvor??

Legg igjen en kommentar

