public parties are sometimes held in restaurants, pubs or bars.

august 27, 2011

Hei!

Jøss, jeg har visst blitt en sånn natteblogger jeg. Kanskje er det derfor dere er så stille, fordi ingen sitter oppe klokken ett og leser blogger.

Anyway, jeg sitter på sengekanten og redigerer bilder, jeg har vært fotograf i kveld og de foran kamera har vært faddere og fadderbarn fra NKF. Det er rart å komme tilbake slik og ikke være en del av det slik som jeg var ifjor og året før, men heldigvis er NKF’ere verdens snilleste mennesker og jeg fikk mange fine bilder.

Ja, også møtte jeg på søte blogglesere! Jeg blir alltid litt satt ut og rosa i kinnene, men ingenting er koseligere enn blogglesere. Nå er det på tide å krype under dynen og hvile hodet før en ny kveld med festfotografering – bare å si ifra om du har en fest eller arrangement du vil ha fotografert – jeg begynner å bli glad i det.

Hi and hello! I’ve been blogging too much at nighttime, maybe that’s why you’re quiet, who reads blogs at night anyway? Haha. Anyway, just came home from shooting new NKF-students while they had a blast at Kvarteret. I even met some blog readers, you’re too cute! Now it’s time for some sleep before I’m off to be party photographer again, let me know if you have an event you want to be captured by me, I’m starting to love this.

4 kommentar to “public parties are sometimes held in restaurants, pubs or bars.”

  1. Elin said

    Så fine bilder. Jeg er ingen natt leser, he he men leste det nå:)

  2. jeg er nattleser. burde ikke være det nå som jeg går inn i mitt første år på vgs, men joda, jeg er nattleser og har nærmere 100 innlegg jeg må gjennom på bloglovin nå før jeg får sove godt om natten. ligger for langt etter. jaja, liker øverste bildet og gapte når jeg så det gedigne kameraet. hahahah, hvilket kamera er det? :D

Legg igjen en kommentar

