in the past, hats were an indicator of social status.

august 28, 2011

I går kveld var det 60-talls-kjoler og rød leppestift overalt hvor jeg snudde meg, det var kitten heels og perleøredobber, det var bukseseler og piper og cocktails.

Og jeg tuslet rundt i lokalene med kamera tungt i hendene og følte meg som fra fremtiden med mine boots med studs på.

Det er alltid slik at hvis jeg bare blir lenge nok så er det noen som plukker kameraet ut av hendene mine. Ja, og retter linsen mot meg. I går kveld var det akkurat slik da klokken ble kvart på elleve, så her, her er jeg og Trude. En fotostudent på andreåret. Og en som var det for ikke så lenge siden. (Snufs)

Ja, og her er jeg i luften. Og ja. Eh. Jeg kler å være i luften?

Egentlig vil jeg vise dere masse masse mer, men det ville vært litt urettferdig å dele ut alle bildene her. Sånn før oppdragsgiver har sett dem, forhåpentligvis smilt litt, så godkjent. Inntil da så får det bli med ordene mine om at kvelden var bra. Veldig bra. Og ikke minst, jeg er en hatt rikere. Noen andre er en hatt fattigere. Det er alltid noen som syns jeg kler hatt og putter en på hodet mitt på et tidspunkt. Bare se her:

Mira anno Fadderuken 2010;

Mira anno Fadderuken 2011;

Bare å si ifra om det er din hatt!

Last night was like being in the 60’s. Only I had studded boots and a camera in my hands of course. It was time for the new students at NKF to have their last party before all the serious work starts on Monday and the theme was Mad Men. Can’t show you much of the pictures I took yet since they have to be published by NKF first, but let me tell you, I was jealous of them, they seemed to have lots of fun. A few pictures of me is in place though, since someone always takes my camera and point at me instead. And someone always put a hat on my head too. 2010, 2011. I still don’t know who’s missing their hat.

9 kommentar to “in the past, hats were an indicator of social status.”

  1. Elin said

    Så fine og tøffe bilder:)

  2. Catharina said

    du er så fin :D det høres dødsgøy ut!

  3. Digger det siste bildet av deg! :D Knall!

Legg igjen en kommentar

