experts theorize that the practice of headhunting stemmed from the belief that the head contained life force, which could be harnessed through its capture.

august 30, 2011

Kino. Igjen. Fordi det var mandag og mandagen trengte noe annet enn trening og telefoner og brokkoli og regninger.

Så; Hodejegerne!

Jeg er selvfølgelig jente i enhver betydning og jeg hoppet i kinosetet minst fem ganger, måtte snu meg bort nå og da, holdt ekstra hardt i smågodtposen. Men jeg likte den. Norsk film er ofte bra film og jeg bør se mer!

Yesterday I went to the movies to see Hodejegerne, a Monday needs something else than work outs, phone calls, veggies and bills in the mail.

12 kommentar to “experts theorize that the practice of headhunting stemmed from the belief that the head contained life force, which could be harnessed through its capture.”

  1. supermarie said

    jeg elsker kino! det er så stemning

  2. Kino er stemmning, men må si meg uenig i at norsk film er bra film!

    • Ikke alt, men mye av det jeg har kravlet meg til kinosalen for å se har vært bra :)

      • Det kan jo hende, alt jeg sier er at man har vær sin smak :)

        Skal kanskje få prøvd å få sett hodejegerne jeg også, men vi hadde jo blandt annet fritt vilt som skulle være en fantastisk bra film ifølge Norge, men jeg i allefall kan ikke si jeg likte den, å ikke var den skremmende heler, utenom noen få «nå er det plutselig høy lyd» moments (men det er som oftest det jeg skvetter av i filmer :p)

        • Ja, så absolutt, og bra er det at vi har forskjellig smak :) Jeg har ikke sett Fritt vilt, men utifra det du sier så høres det ikke ut som om jeg gikk glipp av noe heller :)

  3. Elin said

    Filmen var veldig bra, til å være norsk. En av de beste jeg har sett. Jeg skvatt også i kinosetet noen ganger ja he he og holdt hånden for øynene. Liker ikke hvis det blir for skummelt. He he;)

  4. Å jeg har så lyst til å se hodejegerne. Har hørt så mye bra om den. Man trenger en dose norsk film nå og da :)

  5. Catharina said

    gleder meg til å se den selv :3

Legg igjen en kommentar

