delayed onset muscle soreness is felt only when the muscle is stretched, contracted or put under pressure.

august 31, 2011

Jeg er støl. Sånn sinnsykt ubeskrivelig, vanvittig støl. Rygg, skuldre, triceps, lår.. rumpe. Ja, det er mulig å være støl der og.
Jeg er støl fordi jeg i går hadde min første styrkeøkt på gulvet her. Min første på en god stund siden jeg har prioritert gåing og jogging og fjellturer. Og det er jo ganske feil. Sånn om jeg vil noe sted, faktisk gjøre noe med denne lille kroppen her. Forme og bli sterkere for eksempel.

Mira. Sterk jente. Snart i alle fall.

Ja. Og så har jeg fått meg bord da.
Eller, det har stått i esken sin i to og en halv uke. Ventet, klar for å bli montert, mens jeg har vært mindre klar for å montere.

Men i går kom det seg opp på sine ustødige metallben og jeg liker det. Sett vekk Mac’en og jeg har spisebord. Til to. Eller tre. Som liker hverandre veldig godt.

I’m all sore today, because yesterday I picked up my weights after a while of walking and running as my only exercise routine. Which is so bad, if you want to see progress at least. Well, I’m all sore and it feels good to be back on track! Anyway, got a new table yesterday. Or, it was put together yesterday after a few weeks in the hallway. Remove the Mac and I’ll have room for two people for dinner. Or three if they really like eachother.

6 kommentar to “delayed onset muscle soreness is felt only when the muscle is stretched, contracted or put under pressure.”

  1. laipai said

    Du er ikke alene om å være støl,i går trodde jeg at jeg ikke skulle klare å bevege meg,for hele kroppen verket. En smule bedre i dag,men om 1 time skal jeg på trening igjen,og sørge for at det blir verre igjen..just great.

    • Må nesten trening til igjen for at det ikke skal være sånn hver gang, du får tenke sånn ;) Selv har jeg vært ute og gått lang tur og det hjalp! Helt til jeg satte meg ned og ble stiv igjen da, hehe.

  2. Monajenten said

    Så flink du er å trene:-) Og stor mac = <3

  3. Fotografer behøver virkelig trening. Fant ut ta jeg etter en hel dags foto i forrige uke verket kroppen noe helt sinnsykt. Fant derfor ut at jeg måtte forebygge litt senskader med å starte å jogge denne uka :)

Legg igjen en kommentar

