sound is transmitted about 4.3 times faster in water.

august 31, 2011

Salgsbloggen min har hvilt seg litt lenge, men nå har jeg oppdatert den igjen, blandt annet med Canon 50mm’eren min som jeg kjøpte for et par måneder siden, anbefales om du ønsker et lyssterkt objektiv til hver både hverdagsbilder og portretter. Selges for 500!

Ja, også har jeg lagt til en kjole, et par sko, en trenchcoat, et undervannshus og litt til, bare se her.
Oppdaterer mer denne uken, men sier ifra! Også er det bare å sende meg spørsmål på mira.h.jakobsen@gmail.com om det skulle være noe.

Updated my sales blog again, take a look here. Will update more the following week!

4 kommentar to “sound is transmitted about 4.3 times faster in water.”

  1. Elin said

    Fint med salgsblogg da, den må jeg ta en titt innom:)

  2. Funker det ikke med undervannspose?

Legg igjen en kommentar

