august.

september 1, 2011

August, den siste sommermåned..

.. som jeg startet i nymalt hybel.

Jeg begynte å gå fjellturer..

.. og ble endelig bedre på treningen igjen.

Det resulterte i et treningsrelatert innkjøp.

Men hadde muligens et par innkjøp som ikke hadde noe med trening å gjøre i det hele tatt.

Jeg var på café i alle fall en gang..

.. eller to.

Jeg fikk forsøkt meg på å lage nye ting..

.. samtidig som jeg holdt meg til enkelte ting som alltid er der.

Halvveis inn i måneden dro jeg i bryllup til fetter Thomas..

.. og fotfølgte fotografen (samt booket min første bryllupsfotografering, det kribler i magen allerede).

Tilbake i Bergen igjen så fikk jeg Gunhild på besøk i ei uke, hun lagde liv og vi dro på..

.. Rihanna-konsert! Fantastisk? Ja!

Jeg svarte på spørsmål fra dere om alt fra hår til foto.

August ble avsluttet med at jeg dro tilbake til NKF som fotograf..

.. for å følge alle de nye studentene..

.. sånn mens de hadde det gøy gøy gøy.

August sitt fineste antrekk var uten dette..

.. og august sitt tøffeste bilde var dette.

Og vips, hei september, den første høstmåned.
Føles tungt og grått, men jeg har heldigvis flere ting å glede meg til i denne måneden også.

A recap of the last sommer month; August. I started my first month in a new home, I attended a wedding, I had a few really good eats, I ended August with shooting the new NKF-students while they had a ton of fun. The best outfit was my bunad and the last picture must be the coolest picture.

10 kommentar to “august.”

  1. Catharina said

    du er så nydelig : ) jeg ser frem til september!

  2. linda-mari said

    Utrolig flotte bilder du tar!

  3. Ilmi Erica said

    Hvor kjøper du treningsmat fra? Low carb osv. Kjempefine bilder!

  4. Både du og bildene dine er nydelige :)

  5. Linn R. said

    I august oppdaget jeg bloggen din :) Og takk for det!!

Legg igjen en kommentar

