100 km; the altitude at which the fai defines spaceflight to begin.

september 2, 2011

Jeg sa jo at jeg skulle gå/jogge/løpe/kravle/danse/tusle/whatever 100 kilometer i august. Så gjorde jeg det da:

123 kilometer. 23 timer, nesten et døgn, brukte jeg i joggesko utendørs. Til tross for åtte dager pause midt i måneden på grunn av Sverige-tur og besøk i leiligheten, eventuelt bare et lite anfall latskap. Det betyr at jeg kunne gjort det bedre og at disse hundreogtjuetre kanskje ikke er så imponerende i det hele tatt. Målet for september er 150! (Nei jeg skal ikke fortsette å plusse på 50 kilometer hver måned, jeg er ikke såå gal, bare sånn litt gal).

I dag var det kaldt å gå. Strikkejakken-helt-opp-i-halsen-kaldt. Jeg tror jeg muligens må ønske meg nytt treningstøy.

Sånn aller helst fra Better Bodies. Drømme, drømme.

Men hey, jeg smiler visst likevel jeg, selv uten finfint treningstøy. Trening gjør meg glad!

I told you I would reach the 100km-mark for August. So I did. Despite a loss of motivation for eight days while traveling and stuff. The goal for September is 150 km! (No, I wont keep adding 50 km each month, I’m not that crazy, just a little bit crazy). I wish I could buy some new pieces from Better Bodies though. Well well, one day. Still smiling, exercising makes me happy!

15 kommentar to “100 km; the altitude at which the fai defines spaceflight to begin.”

  1. Det gjør virkelig noe med humøret og formen. Har faktisk meldt meg på Oslo Maraton – halvmaraton vel og merke. Hjelpes.

  2. Karoline said

    Så flink du er! Jeg hadde som mål å ha 20 treningsøkter i hele August, og jammen klarte jeg det også :D

  3. Monajenten said

    Flinke flinke deg! Jeg er helt imponert over deg!!

  4. Så flink du er, imponerende! :)

  5. Nina said

    Hva slags app bruker du for å holde styr på kilometerne? :)

  6. kristinem said

    Oj, oj! Det er jo veldig langt! Flink du er :) Lykke til i september.

  7. LilleMy said

    Ikke verst! Jeg bruker skrittelleren på iPoden min. Det er nesten avhengighetsskapende ;)

    Og så tar du så fine bilder! Jeg vil også være så flink :)

Legg igjen en kommentar

