the peak season for cherries is in the summer.

september 3, 2011

Ti moreller.
Ti moreller som ble mine etter å ha fylt lommeboken med enkroninger og femtiøringer.
Ti moreller som ble mine etter en våt og kald tur til butikken med vinden i ansiktet.
Ti moreller som ble mine etter å ha irritert på meg tjue lørdagshandlere i kø og en sliten kassedame da jeg fylte på maskinen med en håndfull mynter, en etter en.
Folk burde bli mer tålmodige & moreller er det beste jeg vet.

(PS: pekeren mirajakobsen.com ser ikke ut til å fungere til å lede dere inn på bloggen i dag, men jeg skal få fikset, i mellomtiden er det jo bare å bruke miira.wordpress.com.)

I love cherries and I went through quite a bit to get ten of them today. Rain and windy circumstances, as well as making twenty people behind me quite annoyed while I put fourty coins in the machines to pay for them. People should be more patient. PS: mirajakobsen.com doesn’t seem to direct you to my blog today, but I will get it fixed, make sure to use miira.wordpress.com until it works again.

8 kommentar to “the peak season for cherries is in the summer.”

  1. Amalia said

    Hello sweetie!I really love your blog!!!You are amazing! :) :)

    Love Amalia

    http://alittlebitofshine.blogspot.com/

  2. Nøve said

    Moreller er det beste som finnes!

  3. Drea said

    Awww, herlige bilder! :D :D

  4. Catharina said

    moreller er min nr. 1 favorittfrukt-ting <3

Legg igjen en kommentar

