skies turn grey, and many people turn inward, both physically and mentally.

september 4, 2011

Jeg har grudd meg til høsten. Ingen hemmelighet det. Og nå er den her, har ikke planer om å gå sin vei, så da.. ja, da er det bare å gjøre det beste ut av det. Krype oppi de store støvlene og kjøpe det mykeste skjerfet. Sånne ting.

Ja, og se tilbake på høsten ifjor, høsten 2010;

Hulen. Klaustrofobi på en god måte.

Bergen om morgenen som kan forveksles med Bergen om kvelden.

Å gå i trenchcoat fra H&M.

Ulriken. Jeg var der i ni timer og frøs av meg fingrene. Men fint var det.

Kjøpet den høsten. Acne Admire.

Nye skjerf, mange skjerf.

Høstkveldmiddag.

Førde og klassetur med chili con carne, hvitvin og kamera.

Akvariet. Inne-aktivitet.

Høst betyr bursdag. Det kan jeg like.
Kanskje er det litt å se frem til, likevel.

I’ve been dreading the fall. The cold, the rain, the darkness. But it’s here and I just have to make the best of it I guess. Here’s the memories from last fall, maybe it’s a few things too look forward to after all.

15 kommentar to “skies turn grey, and many people turn inward, both physically and mentally.”

  1. Bente Iren said

    Hei! Det biletet frå Førde, er det tatt på Mo og Jølster vgs? :) Synes eg kan skimte huldefossen og Trines saloon ^^,

    • Det stemmer! Vi var der når Oddleiv Apneseth fotograferte landbruksskolen, et gigantisk
      gruppebilde med hester, rever, ansatte, elever, maskiner ++ Kjempeopplevelse!

      • Bente Iren said

        Såg gjennom arkivet og fann blogg innlegget frå den dagen, du har faktisk bilete av meg og fleire frå klassen min! ;) Kan tenke meg at det må ha vore ein bra opplevelse å få meg seg ja, husker vi lurte fælt på korfor traktorane plutselig vart flytta ut på jordet…

  2. Tonje said

    Åh, finfine bilder. Høsten er ikke min favoritt heller.

  3. rosapille said

    Å jeg elsker høsten! Faktisk:) Den er hva man gjør det til liksom!

  4. Mira said

    Så utrolig fin du er Mira. Og bildene er også helt fantastiske <3

  5. Nydelige bilder du har tatt!:)

  6. Catharina said

    ååh, dette innlegget likte jeg veeldig godt! Så mange fine bilder å bli inspirert av :D

  7. Kamilla said

    Såå mange flotte bilder!! :)

Legg igjen en kommentar

