team models, model agency in norway since 1965.

september 4, 2011

Julie Sande, Team Models

Fordi jeg er rastløs i fotokroppen min.

Because I’m hoping for a new shoot soon.

6 kommentar to “team models, model agency in norway since 1965.”

  1. Ida said

    Har du fotografert med blitz her, eller er det kun naturlig lys? Kjempeflott bilde Mira! Du er en stor inspirasjonskilde.

  2. Hvis du liker Fashion-fotografi, rop ut om du vil samarbeide en gang, eller om du trenger klær til en shoot :)

  3. flott :) da er det bare å ta kontakt om du evt skal til Trondheim’s omerådet (om jeg ikke har flyttet) så gjør jeg det samme om jeg evt skal til Bergen, så kanskje kan vi få til en shoot :)

Legg igjen en kommentar

