crème brûlée was called burnt cream in the early eighteenth century.

september 7, 2011

I går var jeg på Karrieredagen.

I dag er jeg syk.
Dere vet; hoste, småfeber, hud som gjør vondt å være nær. Typisk. Heldigvis for meg at det skjedde i dag og ikke i går. Så jeg har krøpet opp i stolen og jobber meg gjennom bilder fra i går med skjerfet surret rundt halsen og ullsokkene på beina. Snufs.

Yesterday; Karrieredagen 2011. Today; not feeling too great from my cold.

11 kommentar to “crème brûlée was called burnt cream in the early eighteenth century.”

  1. Catharina said

    elsker faktatitlene dine :3 god bedring! <3

  2. rosapille said

    God bedring! Drikk te:)

  3. Cecilie said

    God bedring, håper du føler deg bedre snart =)

Legg igjen en kommentar

