an important purpose of domain names is to provide easily memorizable names.

september 8, 2011

Sykedag liksom:

Jeg har krøpet inn i den mykeste genseren jeg har.

Forresten, viktig; domenet mirajakobsen.com fungerer fortsatt ikke, det skal egentlig peke til bloggen, men under bytte av leverandør så har det blitt rotet til et eller annet sted og jeg vet ikke når det er oppe og går igjen. Så i mellomtiden håper jeg at dere endrer linkene deres og slikt til miira.wordpress.com, jeg vil ikke miste dere lesere selv om domenet tuller seg!

Mirajakobsen.com is supposed to direct you to my blog, but a mistake was made when I changed host and it isn’t working like it should anymore. I don’t know when I will get it fixed, so please change your links and so on to miira.wordpress.com, I want to keep my readers even though my domain is acting up. Thanks!

Legg igjen en kommentar

