a silent mind is both a goal and an important step in spiritual development.

september 10, 2011

Så flinke dere er til å stemme, så flinke dere er til å kommentere! Ja, det liker jeg!

Og ellers så får jeg denne jenta på besøk igjen i dag, jeg er mellomstasjonen hennes før hun tar med seg de siste tingene til England for et år. Fotostudent Gunhild på London Met. Så jeg har stått opp tidlig for å rydde og vaske og tørke støv og slikt som må til. Jeg begynner å like morgener. Det er så stille. Det er som om resten av verden fortsatt sover.

Thank you for leaving so many comments lately, I like it! Today this girl is coming to visit me again, she’s staying here before she’s headed to England for a year of photo studies at London Met. I woke up early to clean the house and I think I’m actually starting to enjoy mornings, it’s so quiet and it seems like the rest of the world is still sleeping.

2 kommentar to “a silent mind is both a goal and an important step in spiritual development.”

  1. Silje said

    Heldig du som står opp tidlig! Når står du opp?
    Jeg er så sliten av jobbingen for tiden at jeg sover til kl 13 (jobber kveldsvakter) og rekker knapt spise, dusje og ordne meg før jeg må på jobb igjen :(

Legg igjen en kommentar

