berlin poplars has so far sold more than 250 000 copies in norway.

september 12, 2011

Jeg hadde flyskrekk. Trodde jeg.

Sånn helt til jeg tok med meg bok i vesken, åpnet den rett etter setebeltet var festet, lukket den ikke igjen før vi var nede på bakken igjen. Kanskje har jeg bare vokst det fra meg, men kanskje aller mest var det fordi boken jeg hadde med meg var Berlinerpoplene og etter å ha lest hundreogfemti sider av Berlinerpoplene så kan man ikke tenke på en overdreven frykt for at flykroppen skal svikte og falle ned i sjøen med et brak.

Les, les, les. Vakkert språk i kombinasjon med en trist historie og mennesker som er så ekte som romanfigurer kan bli. Les!

Noe av det verste jeg vet er når en bra bok nærmer seg slutten og jeg bare har tjue-tredve sider igjen av det som har fått meg til å dytte resten av den virkelige verden bort for noen timer, så nå drøyer jeg dem. De siste sidene. Men så har jeg heldigvis oppfølgeren liggende under stuelampen og venter på meg.

I used to be scared of flying. That was until I picked up Berlin Poplars to read on the plane and the rest of the world seemed to disappear while I was reading. A sad story, beautifully written, read it!

14 kommentar to “berlin poplars has so far sold more than 250 000 copies in norway.”

  1. Silje said

    Åh, den serien der er noe av det beste jeg har lest!
    Jeg gråt av slutten på bok 1.

  2. rosapille said

    De bøkene må jeg lese føler jeg. Jeg elsker bøker man må utsette å lese ferdig:)

  3. Trille said

    Jeg er bok-junkie, elsker å lese. Setter disse på leselisten. :)
    Så bra at boken hjalp deg å komme deg gjennom flyturen. Jeg også leser hele turen, men ikke fordi jeg er redd for å fly, enkelt og greit fordi jeg elsker å forsvinne i bøkenes verden. :)

  4. Tonje said

    Har hatt en plan lenge om at jeg skal lese den boken. Merker nå at det er på tide.. :)

  5. Lene said

    Jeg har hatt utrolig lyst til å lese den boka der! Bra den hjalp deg med flyproblemet, får håper det er borte for godt :)

  6. Karoline said

    Åååh, berlinerpoplene! Fantastiske bøker de der!

Legg igjen en kommentar

