a relationship is viewed as a connection between two individuals.

september 15, 2011

Det er så fint å se igjen noen man har savnet. I dag gjorde jeg det.

Jeg og Christina bodde sammen i ti måneder, flyttet til hver vår hybel, hadde store planer om å lage vårruller og drikke rødvin, men av en eller annen grunn så kom livet i veien og vi så hverandre ikke på lenge. Ja, sånn frem til i dag da.

På Logehaven, med kaffe og lightbrus, mange uker mellom oss å spørre og fortelle om.

Det er så viktig å ta tak i ting før det flyter ut, forsvinner, blir et minne. Jeg har minst sju personer jeg virkelig savner å ha i livet mitt, som jeg tenker på med et lite og ekkelt stikk i hjertet, som jeg kunne ønske at det var en vei tilbake til med. Men Christina blir aldri en av dem. For neste uke skal vi lage vårrullene. Og se en film på kino.

Today I met up with someone I have been missing in my life for some weeks. Christina. We lived together and two months ago we moved away from eachother and since then life seemed to get in the way. I can name at least seven people that I wish I still had in my life, but Christina is never becoming a distant memory of a relationship that used too be, because next week we’re going to make those spring rolls we talked about but never got around to make.

10 kommentar to “a relationship is viewed as a connection between two individuals.”

  1. Karoline said

    Du tar helt nydelige bilder Mira! Imponert!

  2. Pipp said

    åh. kjenner meg fryktelig igjen i den altså. så bra du tar tak i det før det plutselig har gått et år eller tre!

  3. rosapille said

    Så sant. det er så lett å bare utsette, og da flyter man til hver sin kant. Det er viktig å lage vårruller innimellom:D

  4. Det er rart hvordan livet ofte kommer i veien.. :)

  5. MaritBE said

    Ja, det er viktig å møte vennene sine ;-) Tiden flyr så aaalt for fort. Nesten skummelt. Kjempefine bilder da!

  6. […] Noen dager var mer betydningsfulle enn andre.. […]

Legg igjen en kommentar

