motives to travel include relaxation, discovery and exploration, and taking personal time for building interpersonal relationships.

september 16, 2011

Nå sitter jeg på toget!

I vesken har jeg Berlinerpoplene, en plastboks med brownies, Knausgård på lydbok, sukkerfrie pastiller, en boks Cola Zero. (Jeg tror jeg skal klare meg frem til Oslo).

De siste fire årene har jeg alltid reist med dyr. Enten med kaniner i reisebur ved siden av togsetet eller monstervalpen liggende sammenkrøllet i fanget eller kanskje til og med begge deler. I dag reiser jeg uten, det er bare meg, jeg trenger bare å tenke på å få med meg bagasjen, jeg kan kjøpe kaffe cafékupeen, jeg kan trekke føttene opp under meg i setet. Det er litt fint det iblandt også.

Reiseklær. Varmt skjerf og myke bukser. Komfort osv.

Forresten, jeg blogger gjerne fra Oslo i helgen om det ønskes, sånn selv om det blir mobilbilder og blogging fra telefonen, men hey, alt er bedre enn ingenting. Snakkes i Oslo!

I’m on the train on my way to Oslo. I always travel with two bunnies or a dog by my side, but this time I’m all alone and it feels like luxery; buying a cup of coffee, reading a book and only having to make surethat my suitcase is with me at all times. Will make a few blog posts from Oslo if desired, though it will be from my phone and the pictures will be somewhat crappy. But better than nothing, right?

3 kommentar to “motives to travel include relaxation, discovery and exploration, and taking personal time for building interpersonal relationships.”

  1. Catharina said

    ja blogg når du er i oslo :D

  2. rosapille said

    Mobilbilder er bare kos:) Du får det nok til!

  3. Helene said

    Åh, jeg vil også til Oslo :P Gleder meg til å se bilder fra turen :)

Legg igjen en kommentar

