Oslo day I

september 16, 2011

20110916-063933.jpg

Jeg er i Oslo!

20110916-064124.jpg

Her er det sol og jeg føler jeg har kommet til en helt annen verden når man kan grille maiskolber på verandaen og la jakken ligge igjen inne.

20110916-064801.jpg

20110916-064819.jpg

På himmelen flyr det til og med luftballonger (tante har visst vært i en, jeg tror jeg holder meg på bakken uansett hvor rolig det ser ut der oppe i luften). Oslo er fint!

(Det blir mobilblogging og bilder fra telefonen i de få dagene jeg er i Oslo, men på mandag er jeg tilbake med bedre kvalitet)

I’m in Oslo! It’s sunny outside, nice enough weather to barbeque even. I love Oslo so far.

11 kommentar to “Oslo day I”

  1. Monajenten said

    Kos deg masse i helgen, søta:-)

  2. Malin said

    Fine Oslo:) Jeg skal dit neste helg, og gleder meg som et lite barn.

  3. Helene said

    Ikke noe galt med mobilbilder, de har sin egen lille sjarm :)
    Forhåpentligvis bare noen små uker til jeg kan stå og se opp på det tårnet hehe :)

  4. Karoline said

    Må si du er flink som «mobilblogger» ! Kan se at du er god til å ta bilder :)

  5. Marianne said

    Det var faktisk like fint vær på vestlandet igår =) bare så du ikke forelsker deg alt for mye i Oslo nå ;)

Legg igjen en kommentar

