Oslo day II part II

september 17, 2011

Dagene går fort, jeg har sett så mange vakre sko og prøvd så mange myke gensere, jeg kunne ønske jeg hadde fjorten dager i byen og ikke to, det er så mye jeg vil se og gjøre. Skal i alle fall ikke bli like lenge til neste gang jeg reiser hit.

Kvelden har kommet og kvelden har gått, vi fant oss til slutt bord på Friday’s, vi har spist amerikansk iskrem og amerikanske cheetos og amerikanske ribs. Ja, dere gjettet rett, tante er amerikansk. Og så avsluttet vi alt på Klingenberg kino med Bridesmaids. En veldig fin lørdag.

20110917-115000.jpg

20110917-115017.jpg

The days are passing way too quickly, I’ve seen so many beautiful shoes and tried on so many knits only hoping they would be a part of my closet (one of them will). We had dinner at Friday’s and went to the movies to finish the night off with candy and the movie Bridesmaids. An awesome Saturday, no doubt about it.

Legg igjen en kommentar

