free cone day is an annual event, in which ben & jerry’s scoop shops give out free ice cream cones.

september 20, 2011

På lørdag var jeg her. Siden jeg først var i Oslo. Og ikke hadde vært der før. Og kunne levd på Ben & Jerry om det bare hadde inneholdt noe annet enn sukker.

Se skyene i taket! Peace, love and icecream. Oh yes.

Jeg brukte lang tid på å bestemme meg. Syns Cookie Dough aldri kan ikke-velges, men så ble jeg overtalt av tante og lillesøster til å velge Chocolate Fudge Brownie. Siden jeg ikke har smakt den før og det visstnok er enda høyere på himmelen enn Cookie Dough.

Og..

.. ble forelsket. Hodestups. Head over heels!

Tante hadde Hot Chocolate Fudge over sin iskrem og jeg var heldig som fikk smake, men holder en knapp på at Ben & Jerry’s Chocolate Brownie Fudge er det beste jeg har spist i hele denne verden. Prøv, prøv, prøv!

We had lunch at Ben & Jerry’s on Saturday, they convinced me to try Chocolate Brownie Fudge instead of the Cookie Dough I already love, and let me tell you.. it’s the best thing I’ve ever tasted. Try it if you haven’t!

12 kommentar to “free cone day is an annual event, in which ben & jerry’s scoop shops give out free ice cream cones.”

  1. Linn said

    Jeg spiste Cookie Dough i går. Ben & Jerry er så godt! :D

  2. Hilde said

    Chocolate Brownie Fudge er magisk! Jeg smakte den i USA for et år siden og ble frelst. :)

  3. Kristine said

    Åh, Chocolate fudge brownie… FOR fantastisk!

  4. Elsker at vi har fått Ben & Jerrys i Oslo. Butikken er så stilig! Anbefaler også Half Baked som er en blanding av cookie dough og sjokolade.

  5. Naaaaaaaaam! Hvor i oslo ligger den? aldri sett den før! hehe

  6. krist.in said

    åh, NAM. Nå fikk jeg sykt lyst på is !

Legg igjen en kommentar

