shopping is considered a recreational activity in which one visits a variety of stores with a intent to purchase a product.

september 22, 2011

Å være med lillesøster, vi er seks år fra hverandre, hun har mørkt hår og jeg er blond, vi tenker forskjellig, handler forskjellig.
Men da jeg flyttet ut og helt til Bergen ble vi nærere. Da sluttet vi å krangle, begynte å gå på shopping i stedet.
Som for eksempel i Oslo nå.

Vi dro inn til sentrum rett etter frokost. Jeg i svart fuskepels, hun i leopardmønster.
Og ja, hun kan kjennes igjen på at hun alltid har noe med leopardmønster i nærheten. Skjerfet, kofferten, skoene; noe.

Her på H&M. Lillesøster prøver på strikk og jeg prøver på henne en hatt.
Needless to say; hun kjøpte genseren, ikke hatten.

Ja, også måtte vi kikke på alle småtingene i butikken ved siden av.

Og så pause. Tredje etasje i Oslo City, shave ice selv om det er elleve grader ute.
Jeg fikk vinterjakke med hette og utsving i tidlig bursdagsgave og tok med meg høstens fineste oversized strikk i lysegrått hjem, elsk.

My little sister and I are six years apart. She’s a brunette and I’m a blonde, we’re so different in so many ways, but when I moved out five years ago we got closer to eachother and switched from fighting to shopping instead. Here’s a few from our shopping trip in Oslo, I ended up with a gorgeous oversized knit and a jacket as an early birthday present.

6 kommentar to “shopping is considered a recreational activity in which one visits a variety of stores with a intent to purchase a product.”

  1. Charlotte said

    sv: den rullekaken er veldig god, selvom den er sunnere :)

    Så søtt Hello Kitty øreplugger :D

  2. Camilla K said

    Er så glad i min lillesøster også, 7 år mellom oss :-) Verdens beste :-)

  3. genuinstyle said

    Ser ut som dere har det moro ilag

Legg igjen en kommentar

