body fitness emphasizes muscle tone over muscle size.

september 24, 2011

Ok, kanskje ikke det jeg pleier å skrive mest om, men i dag, i dag har jeg denne siden oppe.
For i dag skjer det litt i Stavanger, det er Stavanger Open og blandt annet finale i Women’s Body Fitness. Jeg har sniklest fitnessblogger det siste året, sånn om jeg skal være helt ærlig, og også begynt med smått med styrketrening selv. Så kanskje nettopp derfor er det fint å følge med i dag og se hva som er mulig å oppnå, om man bare har det rette fokuset, nok vilje, fire tonn motivasjon.

For ja, i dag heier jeg på den Nora’en som jeg fikk vite om via Drea, som jeg har fulgt bloggen til de siste harde månedene mot konkurranse, og dette er den store generalprøven før hun deltar i NM. Hun har vist hvordan styrketrening er veien for å forme kroppen, ja for det er det ingen tvil om, uansett om idealet er som jentene som står på scenen i dag eller bare en bedre og mer definert versjon av seg selv. Så i dag, i dag er spennende!

Today Nora is entering the stage at Stavanger Open, can’t wait to see the results of months of hard work! The past year I’ve been interested in fitness and weight traning, there’s no other way to get into the shape of your dreams, that’s for sure.

2 kommentar to “body fitness emphasizes muscle tone over muscle size.”

  1. Lisa said

    Jeg har også fulgt bloggen hennes, den gir masse motivasjon. :) Heier på hun i Stavanger Open og NM! :D

Legg igjen en kommentar

