float; free to move or drift.

september 28, 2011

Noe av det fineste jeg vet er å være passasjer. I en bil som kjører i timesvis.

Det er en egen ro når du flyter rundt på veien og alt svømmer forbi deg. Når du vipper av seg skoene og lener hodet mot nakkestøtten.

Og du skal ingenting annet enn å bare eksistere i lang tid fremover.

There’s something about a long drive, when you can’t do anything else than to take the shoes off and rest your head while the world just drifts away from you and the car.

17 kommentar to “float; free to move or drift.”

  1. Nina said

    Elsker det!

  2. Kristine said

    Jeg synes det er litt kjedelig å være passasjer, bortsett fra når jeg drar på langtur med pappa (eller han bare henter meg fra fest). Jeg og pappa har nesten akkurat samme musikksmak, så da slipper vi å krangle om hva vi skal høre på, og det er så fint å sitte i bil og høre på musikk og se landskapet gli forbi utenfor. Bil + stjerneklar himmel + Pink Floyd = lykke!

  3. Nøve said

    Jeg er helt enig. Men lange togturer er også veldig fint.

  4. Hanne said

    Fint innlegg! Nå liker jeg helst å være sjåfør selv, men det er absolutt deilig å bare flyte rundt på veiene! :)

  5. helt enig! det fineste jeg vet er å kjøre strekningen steinkjer – stavanger.

  6. laipai said

    Fine bilder,like veldig godt det med kaffe?koppen. Cool

  7. Liadalsnipa! Heimlengt </3

Legg igjen en kommentar

