certain brands of chocolate bars are sold as being for nutritional supplementation purposes.

september 29, 2011

Dere er så stille! Kanskje en liten give-away kan riste litt liv i dere?

For ja, siden jeg har så fine lesere så tenkte jeg at jeg skulle gi bort litt Atkins-barer som jeg har fått tilsendt! Åtte stk av typen peanøtt-karamell, yum!

Hvis du kunne tenke deg noen barer i posten så skriv en linje eller to på din egen blogg og legg igjen en kommentar her med link til innlegget, så trekker jeg en vinner om en ukes tid :-)

There’s time for a little give-away! I have eight Atkins-bars for you guys, mention the give-away on your blog and post the link here. I will announce the winner in a week!

19 kommentar to “certain brands of chocolate bars are sold as being for nutritional supplementation purposes.”

  1. Kristin said

    Åå, det er favorittsmaken min! :D Den er nærmest litt sånn snickersaktig :3 Mmm, jeg vil gjerne gjerne ha! Hihi ^^

  2. dette tror jeg må være den beste give awayen jeg har sett på en stund! hadde vært en passe hyggelig og perfekt ting å få posten nå som jeg skal lese til eksamen. åhh.

  3. Nina said

    Det er i slike øyeblikk jeg vurderer å lage meg blogg… ;)

  4. marianne said

    Har nok ingen blogg, men jaja :) Hvor kan sånne barer kjøpes i Bergen?

  5. […] Mira har nå en konkurranse der du kan vinne 8 Atkins-barer.  Perfekt som […]

  6. siwlie said

    Som jeg har skrevet i innlegget mitt: http://siwlie.wordpress.com/2011/09/29/konkurranse-2/ : perfekt som mellommåltid. Krysser fingrene.

  7. […] Mira har en fantastisk give-away, der man kan få noen Atkinsbarer i posten. Jeg er i alle fall med! […]

  8. Camilla said

    Hahaha, jeg er alltid stille når det kommer til kommentering av blogger, fordi jeg alltid føler at det ser ut som om jeg maser! x) Ikke at jeg noensinne vet nøyaktig hva jeg skal kommentere heller, for det er på en måte bare så og så mange ganger man kan fortelle en fotograf at man virkelig liker bildene ens, uten at det høres ut som pretensiøst pjatt, om du skjønner. Merh, jeg skal bli flinkere, jeg lover!

  9. […] om min lille give-away jeg, om det skal være spennende så må flere delta, kom […]

  10. De er så sinnsykt gode:) Kan anbefale Clif Bars med white chocolate og macadamia nøtter!! (fås på iherb.com)
    Er veldig glad du har begynt å twitre mer aktivt også,Mira<3

    Har delt på twitter og facebook:)
    Ha en flott uke!
    -Stine Marie-

  11. Karoline said

    Neei.. hva med oss uten blogg? Vil og være med… :p

  12. […] i dag er siste dag av give-away’en, jeg trekker vinner i morgen, delta her […]

Legg igjen en kommentar

