some movie theaters and chains sell monthly passes for unlimited entrance to regular showings.

september 29, 2011

Torsdag er en fin dag å gå på kino på, i alle fall om kinovennen er Christina og vi skal se Friends with Benefits. Fordi jenter trenger å le og sånt.

Bildene er fra sist jeg var på kino, om jeg hadde kunnet så hadde jeg gått på kino hver uke, i alle fall. Loves it!

Thursday is a good day for going to the movies, Christina and I are going to see Friends with Benefits. For a laugh. Pictures from last time I went to the movies, I wish I could do it more often!

 

7 kommentar to “some movie theaters and chains sell monthly passes for unlimited entrance to regular showings.”

  1. Kristine said

    Du må fortelle om den er verdt å se! :)

  2. Helene said

    Gleder meg til den dagen jeg bor i en by hvor jeg kan velge å dra på kino hver dag om jeg vil… Måtte januar komme fort :)

  3. Hanne said

    Jeg var også på kino idag! Elsker det :)

  4. Tonje said

    Spørs om den ikke må sees..

  5. Helene said

    Jeg går vondt lit på kino. Gikk masse med eksen, men nå er det bare ved veldig spesielle filmer jeg får gått «/

  6. rosapille said

    Jeg elsker også å gå på kino. Det er så mye mer enn å se på film:)

Legg igjen en kommentar

