eline; a female given name, variant of helene.

september 30, 2011

Og Friends with Benefits var fin den. Ingen storfilm, ingen Oscar, men jeg syns Mila Kunis er så fantastisk søt at hun er verdt å se hele filmen. Ingen smiler så stort som henne, ingen har så nydelige øyne. Justin Timberlake fikk ingen oppmerksomhet fra meg for å si det slik.

Men nå, nå har lillesøster nettopp forlatt skolebygningen, hun har høstferie og er på vei til Bergen med flyet, needless to say; jeg gleder meg! Jeg er heldig som har fått se henne så mye som jeg har gjort de siste månedene, noen forslag til hva jeg kan ta henne med på her i Bergen denne gangen?

My little sister is on her way to Bergen and needless to say; I look forward to having her here!

7 kommentar to “eline; a female given name, variant of helene.”

  1. Ida said

    Ja, Mila Kunis er nydelig!!

  2. siwlie said

    Så filmen forrige helg. Er så deilig å gå på kino med jentevenner og bare se en ukomplisert romantisk komedie der du vet at du kommer til å lengte etter en like romantisk opplevelse (hvem vil vel ikke ha en film-opplevelse) og kjenne på godfølelsen etterpå selv om du hele tiden visste at det ville blie en happy ending. ;)

  3. Merkelig skuespillerkombinasjon. Justin Timberlake som ikke har noenting på skjermen å gjøre, og Mila Kunis som må være en av tidenes beste skuespillere. Filmen minnet meg veldig om No strings attached med Natalie Portman og Ashton Kutcher. Same story. Og himla flink kvinnelig skuespiller, og himla dårlig mannlig skuespiller. Ekkelt når de er så dårlige at nesten ingenting de sier eller gjør blir troverdig :p Men jeg er ikke så veldig vanskelig å underholde, så jeg likte igrunn begge filmene likevel jeg ;)

  4. Elin said

    Jeg har sett filmen og elsket den. Aldri likt Justin som skuespiller, men skuespillerinnen i denne filmen er veldig søt og god synes jeg. Så synes samspillet mellom dem likevel blir litt fint. Derfor var også filmen fin:)

  5. Helene said

    Enda ikke bestemt meg for om jeg har lyst til å se denne filmen eller ikke..

    men nydelig er hun da! :)

Legg igjen en kommentar

