many bleaches have strong bactericidal properties, and are used for disinfecting and sterilizing.

oktober 1, 2011

Skjønner det er på tide å kjøpe blekemiddel når flere av dere kommer inn på bloggen ved å putte «ettervekst» i søkefeltet til Google. Sukk.
Ja, også sånn i tillegg til at jeg lukker øynene i skam i noen sekunder hver eneste gang jeg ser mitt eget speilbilde.

Men det er ikke akkurat noe jeg kan begi meg ut med på egenhånd, jeg trenger to til fire ekstra hender hos noen som tåler at jeg har minisammenbrudd i de førti minuttene blekemiddelet gjør jobben sin i håret mitt. Ja, for jeg er redd for håret mitt. Ja, for jeg glemmer at håret mitt klarer seg veldig fint.

Så nå er lillesøster og Karl satt på saken – jeg har lagt skjebnen min i deres hender og krysser fingrene på at jeg fortsatt har hår om en time.

I feel it’s about time to bleach my roots when some of you find my blog through searching for unbleached roots. I convinced my little sister and Karl to help me – I just hope I still have hair in an hour.

5 kommentar to “many bleaches have strong bactericidal properties, and are used for disinfecting and sterilizing.”

  1. Nøve said

    Haha, satser på det gikk fint.

  2. Kristine said

    Lykke til :)
    Du blir nok flott!

  3. knitnroll said

    Hehehe..bloggstatistikk er morsomme greier! Også ettervekst da, hvem googler det?
    Men du bleker håret hjemme altså, blir det ikke forferdelig slitt da? Du har jo så langt hår og alt..men du er kanskje flink til å bruke hårkur og sånn?

    • Jeg bleker bare etterveksten nå så det går fint det :) Hadde vært mindre slitt om jeg ikke bleket det, men det går fint så langt. Bruker shampoo med proteiner og kurer det :)

Legg igjen en kommentar

