the book of exodus is the second book of the hebrew and the christian bible.

oktober 1, 2011

Jeg har nybleket hår og jeg føler meg tilbake til meg selv igjen – deilig!

Og jeg har lovet lillesøster å vise henne utelivet i Bergen etter at hun ble atten, og siden Bergen er som Bergen er, så i kveld blir det… Exodus? Haha! Ønsk oss lykke til?

I’m feel like myself again, I just bleached my roots and I do feel better than ever! Why didn’t I do this sooner.. oh well. I promised my little sister to show her Bergen at night, but since Exodus seems to be the only place that 18-year-olds are allowed, I guess that’s where we’re headed? Wish us good luck!

9 kommentar to “the book of exodus is the second book of the hebrew and the christian bible.”

  1. Ingrid said

    ååå, du er så søt :D

  2. Monajenten said

    Så nydelig du er Mira<3

  3. Hoho, moro! Håper dere hadde det gøy :) Syns du kler så godt det hvite håret! Jeg vil også ha sukkerspinnhvitt hår!

  4. Nøve said

    Fin! Men hallo, exodus? Haha, antar dere ikke har så mye valg, men… Jeg husker jeg var der en gang da jeg var 18, og kom aldri tilbake.

  5. Remingu said

    Ikke det første jeg hadde tenkt om du sa du skulle til noe som het Exodus nei… :P

Legg igjen en kommentar

