to create extra volume and smooth consistency, air is incorporated into the yogurt as the mixture is agitated.

oktober 3, 2011

Da jeg var i Oslo så var jeg innom Yoghurt Heaven. Jeg måtte det. Jeg har jo lest så mye bra. Hørt så mye om hvor fantastisk det er.

Det var søndag og det var regn og de hadde to myke sofaer i hjørnet. Og yoghurtis da.

Jeg valgte jordbær. Og pumpkin pie og pistasje. Jeg hadde håpet at jeg skulle få velge Oreo-smak siden det var det som var en av de seks smakene de hadde inne da, sånn ifølge hjemmesiden. Men okei, jeg kunne velge Oreo som topping så da var skuffelsen glemt. Helt til jeg fant ut at det de kalte Oreo var Dots. Dots!! Hvordan kan amerikanere reklamere med merkevaren Oreo når det de egentlig har er Dots? Det er bare feil, feil, feil. Dots er ikke det samme, langt ifra. Amerikanere burde vite det bedre enn alle andre.

Joda, pumpkin pie og pistasje kunne jeg valgt igjen, men jordbær smakte kunstig jordbærkonsentrat. 7 Eleven sin yoghurtis smaker bedre til og med. Skuff. Og jeg som hadde gledet meg. Kanskje var det fordi jeg hadde spist Ben & Jerry Chocolate Fudge Brownie dagen før, kanskje var det fordi jeg så for meg noe helt annet enn det det var, men jeg, jeg tror ikke at jeg prioriterer Yoghurt Heaven neste gang jeg skal til Oslo. Livet er for kort for dårlig yoghurtis og Dots.

While staying in Oslo I had to visit Yoghurt Heaven. Because I’ve heard to many great things about the place. Because I was really looking forward to it. Well, it was quite disappointing. Americans should know better than to advertise Oreo-flavor and Oreo-topping when the Oreo-flavor is no where to be found and the Oreo-topping really is the norwegian Dots. All in all I felt like the Yoghurt Heaven really is just a hype and I don’t think I will be coming back.

11 kommentar to “to create extra volume and smooth consistency, air is incorporated into the yogurt as the mixture is agitated.”

  1. Monajenten said

    …men det var herlige bilder da;-)

  2. Sofie said

    Jeg elsker YoghurtHeaven og har vært der mange ganger. Jeg har helt motsatt oppfatning enn deg. Jeg traff på smakene jeg ønsket, og toppingen var _oreo_! Gleder meg til Oslo på torsdag for mer yoghurtis!

  3. Åh. Jeg digga yogurt heaven jeg :D

  4. L said

    Hm, interessant! Jeg har fortsatt litt lyst til å gå der, hehe, bare sånn for å se hvordan de er.

    Og jeg så et glimt av deg i byn i går, forresten, mellom NKF og kinoen, du gikk sammen med to folk. Det var litt artig. (:

  5. Nøve said

    Jeg elsker yogurt heaven! men fine bilder. :)

  6. Helene said

    Tror jeg må ta emg en tur innom der om ikke lenge, forferdelig lyst til å smake pumpkin pie :)

Legg igjen en kommentar

