green, blue, and violet create a cool grey.

oktober 4, 2011

Siden jeg elsker store og myke gensere.

Since I love oversized sweaters.

10 kommentar to “green, blue, and violet create a cool grey.”

  1. Silje said

    Åh så fin!
    Hvor er den fra?

  2. Denne genseren er perfekt.

  3. Kristine said

    Den har jeg også! Kjempegod! :D

  4. audmarlen said

    fra+

  5. Hanna said

    Den så skikkelig digg ut! :D Må kjøpes!

  6. Helene said

    Skulel spørre hvor du har kjøpt den, men ser at du allerede har svart på det :)

    Tenker jeg må ta meg en tur innom Bik Bok snart, nå som jeg faktisk kan passe klærne de selger der :P

Legg igjen en kommentar

